2015年2月16日月曜日

Football player balloon : birthday party


Birthday party for 3 year old boy. His parents love love love UW. His father used to play at Eastern Washington Univ.( you can see his number:) 
So this is the request! 
Hope everyone liked it. Hope birthday boy liked it! Hope he plays for huskeys in the future!! 
Happy birthday little boy B!! 

Mayumi 


3歳の男の子の誕生日パーティにデコレーションのご依頼でした。
夫婦で大のフットボールファン。勿論UW。お父さんはイースタンワシントン大学で選手だったとのことで、そのチーム色での制作でした。
誕生日のB君より、ご両親が喜んでくれました。笑
B君、お誕生日おめでとう!!フットボール頑張ってね!

マユミ

0 件のコメント:

コメントを投稿