2015年2月19日木曜日

Birthday box


This is birthday gift box made with balloons. 
K is the customer from Sunday football theme party . Her husband's birthday is TODAY!!
She is going to bring treats to his work and surprise him:) 

So We made the box, donut box will fit there and more.
Also we made an cake birthday hat. Hope he wear this at work today!!
Happy birthday Mr. S! Enjoy your day with lots of sweet treats!! 

Mayumi 

日曜日のフットボールテーマでパーティをしたKさんからの、
再度のご依頼をいただきました。
ご主人の誕生日が今日で、ご主人の仕事場に(多分職場の皆さんが食べれる)おやつを差し入れしたいので、それを入れる箱を風船作って欲しいとの事でした。
ドーナツの箱が入るサイズで編み込みました。更にこれは私達からプレゼントでご主人が仕事でかぶれるように、ケーキの帽子を中に。
1日笑いの絶えない仕事日になると良いなと願いつつ。
Mr. S さん、お誕生日おめでとうございます。素晴らしいお誕生日をお過ごしください。

Mayumi 

0 件のコメント:

コメントを投稿