2014年10月18日土曜日

Birthday Balloon arch


We got a balloon decoration request for birthday boy "N"
The theme was "vehicle" what he likes, so we made raibow arch with helicopter, airplane etc.The hot air balloon in the center hunging from the cloud, there is a picture of the birthday boy and his sister.
Parents and grand parents liked our arch;) 
Hope he liked it too!! 
Happy birthday "N"!!!!  
お誕生日デコレーションのご依頼を頂きました。2歳の男の子。
リクエストは大好きな"乗り物"がテーマです。雲から下げた気球には誕生日のN君とお姉ちゃんの写真を気球にのっているようにみたてて乗せてみました。(ご両親に予め笑顔で万歳をしている写真をと、お願いしてありました。)
ご両親にも遊びにいらっしゃていたおじいちゃんおばあちゃんにも喜んで頂けました。
N君、お誕生日おめでとう!!

Mayumi & Hiromi 

0 件のコメント:

コメントを投稿