2014年10月31日金曜日

Balloon making At the preschool (halloween event)


We went to Johnny apple seed preschool halloween event and made balloon animals.
We put small treat to each balloons because it's halloween!
Most popular balloon was "Cat" :) 
It was fun today! Thank you for letting us make balloons!!

今日は幼稚園ハローウィンイベントに行って来ました。
子供達に風船作って来ましたよ〜。一番人気は猫でした。何故か。
それぞれの風船にキャンディーを入れてtrick or treat 風にしてみました。
幼稚園の方々、風船を作らせて頂き有難うございました。とても楽しかったです。
Mayumi 

0 件のコメント:

コメントを投稿