2014年8月28日木曜日

Made my day



I had free balloon twisting today and Two little girls gave me their painting/coloring for me. Also one girl loved what I made for her and gave me a big hug:) 
When children are really happy with my balloon, I am really happy too:) 
Thank you!!

Mayumi 

今日も子供を遊ばせながら、近くのプールでで風船を作って配っていましたが、
アリエルをリクエストした女の子二人が、お礼に「私が色を塗ったの♥️」と、
塗り絵をプレゼントしてくれました。
他にもフローズンのエルサに大喜びした子が大きなハグをしてくれました。

風船が割れずに長持ちします様にと願いつつ、私も笑顔になれる瞬間です。
実は今日、ハリーポッターの何かを作ってとリクエストされたんですが、力不足で出来ず…。
まだまだ頑張らねば!

マユミ

0 件のコメント:

コメントを投稿