2014年8月23日土曜日

Free balloon twisting at wadding pool /無料で


We made new sign.(and this is my balloon bag)
When we take our kids to the park or wading pool, we twist balloons free:)
Today, I had prenty children came to me and had fun twisting time at a wadding pool.
Wednsday, most of children wanted  frozen Elsa. But today, I made many variety of balloons (dog, princesses, machine guns, giraffe, bunny hats, helicopter, etc:) 

We are making business card right now! Sorry for all people asked us our business card.

 子供達を公園で遊ばせている間に練習を兼ねて無料で風船をひねっています。
前は「いくら?」と心配そうにきく子もいましたが、サインを作ってからは
来てくれる子が増えました。
水曜日はフローズンのエルサがダントツ人気でしたが、今日は
色んなのが出ました。
フローズンのオラフを頼まれた時は、半分忘れており、焦りましたが、
なんとか形になりました。ホッ。
子供達とお父さんお母さん方が喜んでくれるのが何より嬉しいです。
お礼のチップを頂いた時は嬉しさ倍増です。笑

どこかの公園でこのサインと私達をみたら、是非声をかけてください。

只今名刺作成中。もう少々お待ちくださいね。

Mayumi 







0 件のコメント:

コメントを投稿