2015年1月28日水曜日

Clown theme birthday party

Still I'm tired of Sunday's festival. By the way, I went clown theme birthday party last Saturday. The birthday boy (one year old) didn't ask to make balloons but I made a clown center piece. The other kids were so excited about twist balloons which of Elsa, Thomas, airplanes,Elmo, Spider-Man and etc.


まだ日曜日の祭の疲れが取れてませわん。ところで先週の土曜日にピエロテーマの誕生日会に行ってきました。1歳のバースデーボーイにはピエロのセンターピースを持っていきましたよ。他の子供達はもちろんツイストバルーンに釘付けでした。エルサ、トーマス、飛行機、スパイダーマン、エルモなどなど作りました。次の誕生日会はどんなテーマかな?

0 件のコメント:

コメントを投稿