2014年7月14日月曜日

At the Wedgwood art Festival / 7時間ノンストップ

 
 7/13/2014 at the Wedgwood art festival, I was making balloon 10;15-5:00.
No break, no lunch! just 7H straight. It was Hoooot day!
Lots of children came and made line and waiting for balloons. I just couldn't stop because children are waiting.
That was fun to make children smile:)

I couldn't make 3 things today. guinea pig, soccer ball and parrot :(
I will practice those 3 soon. I am very sorry.

Thank you for coming lots of children and parents!
I will see you next year too!!

Mayumi

ウェジウッドアートフェスタで風船を作ってきました。
ありがたい事に10:15-5時までずっと子供達が列を作ってくれて大盛況。
炎天下で待つ子供達の事を考えたら自分は休憩がとれず、昼ごはんも食べず、
7時間ぶっ通しでの参加でしたが、みんなが喜んでくれて、充実感と満足感のある
一日でした。
来てくれた皆さん有難う!また来年も来て下さいね~。

真由美



 
 

1 件のコメント:

  1. 昨日は本当にお疲れさまでした。一人でブースに立ち向かえるなんてすごいです。プロですよ。私も少しでもお手伝いできるように練習しますね。

    返信削除